Pe site-ul https://nocnoc.ro, returul este în responsabilitatea clientului și achitat integral de acesta.
Pentru produsele nepersonalizate, ai la dispoziție 30 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor, în scris la noc@nocnoc.ro
Cumpărătorul trebuie să notifice în scris, la adresa menționată mai sus, comerciantului că renunță să cumpere, fără penalități şi fără invocarea vreunui motiv, în termen de maxim 30 zile lucrătoare de la primirea produsului.
Contravaloarea mărfii returnate va fi plătită clientului în maxim 30 de zile din momentul în care vom primi coletul retur şi vom verifica integritatea mărfii. Plata se va face prin transfer bancar în contul clientului. De menţionat că se va returna numai contravaloarea produsului, fără cheltuielile iniţiale de livrare.
În orice situație de returnare a produselor (chiar și când returnarea îi este imputabilă SC ERIN TECH SOLUTIONS SRL – colete deteriorate, produse greșit facturate/greșit livrate, produse cu defecte de fabricație), acestea trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul original, și cu etichetele intacte. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de client în corespondența cu https://nocnoc.ro).
Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
În cazul produselor personalizate, acestea sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale .